Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeTutaj się z Tobą nie zgodzę, że takie maszyny są bardziej potrzebne niż nowości "seryjne". W końcu na tych seryjnych jeżdżą tysiące motocyklistów, natomiast prezentowany V-Rex będzie miał swoje 5 minut w prasie i na różnych Show motocyklowych, a późnej umrze w zakamarkach szuflad i garażu. Zgadza się (i o tym pisałem), że takie projekty wyznaczają może kierunek i trendy ale trudno zgodzić się, ze są one bardziej potrzebne, niż choćby wymienione przez Ciebie R1. Zwróc uwagę, ze każda nowość, choćby R1 też wprowadza nowe standardy i rozwiązania, w tym wypadku zwykle ze sportu, które później "zadomawiają" się w maszynach "cywilnych". Osobiście myślę, że sport jest najlepszym poligonem doświadczalnym dla nowoczesnych rozwiązań. Tam nie ma miejsca na pic. Wszystko podporządkowane jest praktyce w użyciu. Natomiast takie designerskie cacka mogą się podobać - owszem ale z praktykę mają tyle wspólnego co nic. Taka jest moja koncepcja - jedynie słuszna :-)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza